top

Onderzoek: bijna vijfduizend nieuwe cryptomunten gelanceerd

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Rambo\\\\\\\'s Bende | Reclame    Pagina 1 van 1

18-10-2021 14:46:54 BerichtOnderwerp: Onderzoek: bijna vijfduizend nieuwe cryptomunten gelanceerd
fredrick



Geregistreerd op: 29 Jul 2021
Berichten: 3

Reageren met citaat

In de afgelopen twaalf maanden zijn er bijna vijfduizend nieuwe cryptomunten op de markt gebracht.

Dat zegt het Ierse handelsplatform voor digitale munten Cryptoparrot op basis van onderzoek. In totaal zijn er volgens de onderzoekers nu meer dan 12 duizend verschillende digitale munten.

Volgens Cryptoparrot wordt daarmee ingespeeld op de groeiende markt voor digitale valuta's en de toenemende interesse van grote investeerder in crypto's. Ook tussen 2017 en 2020 was er een sterke groei te zien van het aantal nieuwe digitale munten. Cryptoparrot zegt dat de groei van de markt opmerkelijk is te noemen, want meer dan een decennium geleden was er alleen nog de bitcoin.

De totale waarde van alle cryptomunten steeg op een gegeven moment tot een piek van 2 biljoen dollar, omgerekend ruim 1700 miljard euro, aldus Cryptoparrot. Overigens mislukken ook veel munten vanwege gebrek aan belangstelling van publiek en investeerders, zeggen de onderzoekers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-10-2021 20:40:33 BerichtOnderwerp:
Michael



Geregistreerd op: 18 Okt 2021
Berichten: 2

Reageren met citaat

Hartelijk dank voor dit artikel hier, Ik ben ook onlangs begonnen met het maken van geld op het kopen en verkopen van cryptocurrencies, het is erg cool en cool. Tussen haakjes, ik heb onlangs geleerd over het bestaan van Bitcoin Evolution ervaringen dit zijn erg coole dingen die mij en vele anderen echt helpen om hun vrije tijd te besparen. Ik denk dat jij het ook leuk vindt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-05-2023 18:07:41 BerichtOnderwerp:
Deret



Geregistreerd op: 04 Apr 2023
Berichten: 26

Reageren met citaat

Hello, there are several ways to transfer virtual money into cash. Everyone chooses the most convenient option for themselves, based on its reliability, speed and benefits. The main thing is to carefully analyze the available sites. For example, in order for BTC to LTC converter, it is better to use the services of online cryptocurrency exchangers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Rambo\\\\\\\'s Bende | Reclame
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!